Praktik & Påsklov

Nu är min praktik äntligen slut, eller den var slut för en vecka sen. Har haft påsklov nu en vecka och det har varit så skönt. Praktiken var så där. För att jag ska utvecklas inom min utbildning så måste det finnas något att göra. Det fanns inget att göra på DVH för mig. Så jag passar bäst inom hemtjänst eller på boende.

På tisdag börjar skolan igen med en kort dag 8:10 till 11:10, sen är jag ledig på onsdagen .

Igår var bror hemma och käkade med oss. Han snackade om att åka till Borlänge och gå på Peace & love i juni. Det skulle ju faktiskt vara roligt. Men då blir det till att leva snålt fram till skattepengarna kommer. Fast det kan det vara värt. http://www.peaceandlove.nu/festival/

Nu ska jag gå igenom mina filmer och fixa till dom i hyllan. Åter kommer senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0