22 år!!!

Igår var det partaj med Theres, Åsa och Eleonore. Kvällen började inte så nice. Bussen till Kimstad hade gått sönder så jag fick åka taxi in till Norrköping. Och inne i Norrköping fick Patrik vänta en timme på mig för att bussen inte gick som den skulle. Sen skulle jag ta trean upp till komvux, men trean gick upp på Albrektsvägen och ner till komvux. Sen kom Eleonore och möte mig.

När jag kom till Åsa så hade dom fixat jättefina och goda muffins(istället för tårta) till oss.


Sen fick jag en present också, väldigt oväntat faktiskt.


En söt liten plunta med ett litet snapsglas i ett halsband=)


Eleonore och Åsa.


Åsa och Theres.


Vet inte riktigt hur jag ser ut.


Ännu en bild som jag inte vet vad jag gör på.


Eleonore och Åsa. Tror att Åsa övade inför karaoke.


För fulla för att sitta stilla!!!


Sen var det dags att gå, men Eleonore hittade en snygg port och kände att hon ville pussa den lite.


Stannad till vid tivolit på vägen till Harry's för Theres och Eleonore ville åka denna sak.


Theres och Åsa i virvelvinden.

Sen var det Harry's för hela slanten. Åsa och Theres körde hårt på karaoken.
Ni var så duktiga!!!
Och så skoj det var att få höra all smaskig skvaller som man missar när man inte går i skolan längre.
Så hann jag även med en repris med en väktare, inget bra med repriser!!!
Vi får ta den där Singstar kvällen snart.

TACK  FÖR  EN  JÄTTETREVLIG  KVÄLL!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0