Barndom Del 1

Äntligen har jag hittat intro till ett barnprogram som gick på Cartoon Network när jag var mindre.
Och jag ska här plåga er med den och några fler=)


Hihi, så söt hund.


Familjen Jetsons måste man ju ha sett?


Lite Joey över honom va?


Deedee är så bäng!!!

 
Pax för att vara Buttran (svart hår).
 

Bobo pratar östgötska inte illa!!! Haha vilken hemsk dialekt, me jag älskar den ändå!!

Sist men inte minst=)

Så sött med mjölktandsmöss!!!


Någon mer som såg dom här när dom var små??

Blir fler imoron=) Alltid kul att plåga folk med sånt här=P

Kommentarer
Postat av: Linda

åååå jag älskade den första av de där programmen! Hunden var så jävla söt!!!!

2009-08-25 @ 21:44:13
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0