Grejer som är bra att ha!!!

har gått igenom mina grejer som ligger och väntar på att få flytta hemifrån.



Frukostskålar
2 ungnsfasta formar en lite & en stor
2 Kastruller 2l
2 pastaburkar
12 vinglas
12 dricksglas
12 muggar
Måsen koppar med assieter
10 Assieter i glas
Badlakan
Kökshanddukar
2 brickor en stor oval & en liten rund
2 skålar i rostfritt stål en stor & en liten
Elvisp
Strykjärn
Durkslag
Svart Elljusstake
4 Smörknivar + en från kolmården
2 stekspadar en stål & en plast
Förklädde + Grillvante + En grytlapp
Julgranspynt i guldfärg
Skål Blå MINE KOSTA BODA
3 bäddset
Potatispress
Potatisstöt
Brödkniv
2 Provstickor
Konservöppnare
Pizzaslicer
Kapsylöppnare
12 gafflar
12 matskedar
12 teskedar
12 matknivar
Slickepott
2 brödpenslar
Kockkniv
2 serveringsfat
Köksvåg
2 par salladsbestick
Smörgåslåda
Grönsakslåda till kyl
Flingburk
8 djupa tallrikar
8 flata tallrikar
8 koppar
8 assieter
8 kaffefat
Brödrost
2 ljuslyktor KOSTA BODA
2 keramikskålar en godisskål & en fruktskål


Har visst en hel del=) Älskar mina tallrikar som jag fick av familjen Jonsson när jag fyllde 20år och serveringsfaten jag köpte på Ikea för typ 50 spänn styck. SÅ FINA=)


Får köpa till ett sett om fyra i helsvart.


Blommigt och fint året om=)

Kommer ni på något jag behöver till köket så skriv så ska jag skriva det på inköpslistan.

Korkskruv, saxar och vispar står på listan.

Kommentarer
Postat av: petra

Skärbrädor vitlökspress rivjärn =)

2009-08-05 @ 20:22:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0