Ljungby never again ÅÅH linda kommer bli förbannad nu!!!

Jag vet inte om Linda kommer ihåg hur fulla vi var i Ljungby. Kvällen började lite stillsamt hemma hos Linda med dom vanliga sysslorn innan man går ut. Sen gick vi vidare till någon kille som bodde väldigt nära Rikets sal. Kommer dock inte ihåg vad någon av människorna heter.  Efter det drog vi till Ljunbys enda studentbar som låg i en källare=) Tror Linda och jag borde fått rabatt den kvällen. Drack ju upp en hel flaska lakritsshot och halva förådet med cider=) Efter halvtid tyckte Linda och jag att det vore skönt att lägga oss en stund. Varför inte göra det på "dansgolvet" tänkte vi då, ingen som dansar i alla fall. Sen tog pengarna slut och vi var tvungna att gå och ta ut mer pengar. På vägen tillbaka trodde Linda att jag skulle börja klätta i en byggnadsställning. Men jag kände bara att jag inte orkade går runt den så jag gick under den. Sen när vi kom tillbaka drack vi lite mer och någon snubbe tyckte att jag behövde smisk. Idioten kom bara fram och drog till mig på rumpan ashårt, gjorde sjukt ont. Sen tog vi över toan och pratade skit medan andra stod ute och väntade på att få göra sina behov. Men värst av allt var ändå att jag gick vilsen i trappen. Och jag tittade ut genom varje dörr men såg ingen Linda, så jag fortsatte att gå uppåt. Till slut tyckte jag att jag hade gått så mycket att jag fick lov att ringa henne.
Sen gick vi hem och sov som små grisar. På fredagen hade Linda föreläsning och jag hade telefonsex=)


Har ingen aning om vem männsikan är? Linda vem är det?


Vet fortfarande inte vilka dom är!!!


Och dom är? Han med fingret i munnen bjöd på shots i alla fall.


Det var han som vi var och tittade på Percy Tårar hos va?


Åååh aspackad=) Så jävla fulla vi var!!!

MEN VI HADE ROLIGT!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

bild nr 1 Edward,

2 Edward o Magnus

3 jocke och mathias

4 oscar

5 Inte jag, någon annan

DU ÄR DUM!!!!!!!!!!!!!

2009-08-13 @ 21:30:21
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/
Postat av: Linda

Hur kan jag ha tagit bilden om det inte är jag? förnekar all inblandning!!!

2009-08-13 @ 22:11:11
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0