Onsdag

Jaha, idag har jag jobbat 16 - 21:30. Ikväll blev det ingen övertid =( Fast det var skönt för då kunde jag hänga med moster in till stan och se fyrverkerierna.


Lite guldskruvar på himlen.


Eller guldregn?


Eller annan färg på regnet.


Ser ut som någon har tryckt en liten pensel mot ett mörkt papper=)

På tal om annat så har jag smsat med Theres från klassen. Hon kanske har lust att hänga med ut på lördag. Håller tummarna, skulle vara så roligt och träffa henne. Och kanske Eleonore med?


Och jag slängde ihop en header innan jag började jobba. Och det gjorde jag bara för att se om jag kunde få dit den i bloggen sen. Och det gick!!! Blev jag förvånad eller blev jag förvånad?

Nu ska jag bara fixa en bättre header sen kan jag sätta dit den istället.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men du får ju ta bort mongobilden på mig!

2009-08-20 @ 19:24:28
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/
Postat av: Åsa påsa

Ni är välkommna hem till mig om ni vill....

2009-08-20 @ 22:20:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0