Riga 2009

Vi bordade skeppet 16:45 och bredde ut oss i hytten innan maten.


Adam sträckte ut sig i den jättelånga sängen.


En aptitretare innan huvudrätten med vitlökssmak. Fick en korg med bröd till också.


Väldigt god fläskfilé och rödvinssås, ogräset uppe på smakade väldigt konstigt.


När vi gick omkring i Riga och försökte hitta till gamla stan gick vi förbi denna kyrka. Borde ses på riktigt med den fina omgivningen med.


Vet inte riktigt vad det är för byggnad, men det var en jäkla fin en tyckte jag.


Sen mitt i en park stod det en testbild, WHY!!?


Bildbevis på att Adam dricker alkoholhaltig drink!!!


Buffé frukosten är ej att förakta. Speciellt inte när man betalar den med sina sista slantar=P


Fick med mig detta hem ändå. Tre liter Vodka och en liter Xanté plus after eight och ananas. Jameson fick mamma och pappa av mig och Adam. Den gula smirnoffen är mammas och den dyra whiskyn är storebrors. Vodkan kostade ca 124kr flaskan.



Kommentarer
Postat av: Linda

vi säljer after eight för 19 kronor just nu... Vad gav du?

2009-08-20 @ 19:26:04
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0