Så går det när man släpper ut oss själva

Adam och jag gick till Ica för att köpa cola och potatisgratäng. På vägen dit går vi över en skolgård med alla möjliga leksaker. Men dom hade en sån rolig linbana som man inte har åkt sen man var inne i vasaparken och söp=) Det gick ju inte fort men roligt var det i alla fall.


På förmiddagen var Adam och jag ute och leta efter Elgiganten. Vi skulle köpa en router men vi hamnade mitt i skogen typ. Så vi gick tillbaka och hämtade mamma och varorna på Ica. Sen drog vi ner till Audio Video istället. Så nu har vi i alla fall internet båda två. Sa ju att vi skulle bli osams.
Sedan gick vi till Ö&B och köpte två stora glas och en mugg. Kan ju inte dricka ur hans miniglas. Sen blev det en tur in på Willys och buss tillbaka till stugan.


Den här tog jag bara för att visa vad man ser när man går i den här stan. Det är så vackert att man blir tårögd eller kanske inte, men fint är det ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0