Tillfällig bloggdöd som nu är över

Nu har det gått väldigt många dagar sen senaste inlägg och det ber jag om ursäkt för. Har haft lite annat för mig, men ändå=) Fullt ös medvetslös!!!

I helgen var det full rulle. Torsdag var fam Jonsson här och käka skinksmörgås. Fredag var det jobb till 12. Sen hämta Clara i skolan vid 13:30. Sen åkte vi in till stan och handlade julklappar från Clara till hennes föräldrar. Då blev det ett varv på Chilli och det fanns en klocka. En stor väggklocka som det står Kensington och något mer på. Och den ser ut som den har suttit på en tågstation. Ska nog önska mig presentkort på Chilli i julklapp. 

Sen blev det ett varv på Candyland i stan med. Så Clara fick köpa godis. Inte lilla godisaffären heller=) 
 
Detta ser man när man kommer in=)


Clara hittade några askar Farmos kola.


Så blev hon även fascinerad av pyramiden av Coca Cola=)


Jag kom hem med lösgodis, polkagriskäppar, delfiner och mini chamallsow. Chamallowsen använde Virre och Felicia till den varma chokladen på lördagmorgonen.

Sitter och funderar på vad jag ska ha till mat ikväll. Någon som har något förslag?  Funderar på Jansson. Det är ju gott.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0