Efter jul

Va hos familjen Jonsson på juldagskvällen och spelade lite spel och sånt. Så fick jag några julklappar av syster yster. Ett svart fat som jag kan ha till ljus eller något annat, skålset om tre och ett ställ till bag in box.


Fick även dessa två änglar av syster. Väldigt fina tycker jag.

Igår på annandagen var familjen på besök och käkade lite.


Fick användning för tårtkupan=)

Pappa hjälpte mig att få upp takfläkten i vardagsrummet och klockan i köket.


Blev jättenöjd med klockan.

Så var det fest igårkväll. Virre och Patrik var med och söp. Så jäkla fulla blev Virre och jag. Åkte in till stina vid 23:20. Patrik gav upp vid 01:30 medans Virre och jag stannade till 03:00. Så hela dagen gick åt till att vara bakis. Jobbigt som fan.  
 
Imorgon blir det jobb 7:15-16:00. Sen blir det ett varv till Linköping med Mia, Kari och Clara efter jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0