Julklappar

Blir ett kort inlägg om vad jag fick i julklapp. Blev en riktigt bra jul i år=)


Fick bestick till samlingen av mamma och pappa=)


En lila blender av storebror.


En tång och två större skeddar för servering. Även det från mamma och pappa.


En OBH Nordica "Chili" smörgåsgrill från mor och far.


Matberedare av mor och far igen.


En stor klocka till köksväggen som jag fick av lillebror.

Så fick jag presentkort av mamma och pappa och pengar av mormor. Även en större kastrull så jag kan koka mina fläsklägg.

Fick även en almanacka av Clara som hon gjort själv. Får lägga till bild imorgon på den=)

Tack för alla fina julklappar som jag önskade mig=)

Tack för alla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0