Måndag den 7/12

Idag har jag haft fullt upp!!! Först jobb 7:15-16. Sen hem fort som ögat för att fixa fika till Mia, Kari, mamma, Clara, Rebecka, Carina och mormor. Fick några inflyttningspresenter också.

Kannan fick jag av mormor. Har gått och tittat på den länge=)


Ljus som ser ut som stenar fick jag av Mia, Clara och Kari.


Innan jag åkte hemmåt fick jag lov att hämta ut storebrors julklapp=) Har bara mamma och pappa att köpa julklappar till nu. Färdig med bröderna vilket är skönt. Ska leka inkasso mot bröderna med=)


Stor julklapp får han av Adam och mig. Hoppas jag också får så stora paket.

Efter min kvällsmat griljerade jag min skinka=)

Ska snart provsmaka min skinka=) Hoppas den blev bra, annars blir det tråkigt för Fam Jonsson som ska äta den på torsdag.


Kommentarer
Postat av: Linda

Ååå, då kanske jag kan få tigga till mig en skinkmacka till frukost då på lördag?

2009-12-07 @ 22:11:34
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0