Guitar Hero & Oscarsgalan

Sitter just nu och spelar Guitar Hero och det går hur bra som helst på easy. Men spelet tycker att jag är för bra och borde spela på medium. Jag håller inte riktigt med om det. Man ska ju kunna använda den blå knappen med, men spelar jag på medium använder jag bara grön, röd och gul ändå. Så antingen får jag köpa en till skiva så jag får nya låtar, eller slita ut dom jag har. I låten Lay Down med Priestess satte jag alla noter. Och jag har aldrig haft så ont i vänster handled som jag hade igår.

Snart ska jag och min bror gå till ICA och handla lite. Jag sparade lördagsgodiset tills idag eller natt då det är oscarsgalan på kanal 9. Det har blivit tradition för mig att vara uppe och se den. Tror det börjar 23:55 från röda mattan och sen börjar själva galan 02:30. Så det blir en uppesittar natt. Årets värd är Hugh Jackman. Hoppas han är rolig!!! För några år sen hade dom skuggspel som underhålning,och det var det ballaste jag har sett. Dom gjorde olika scener ur filmer som har vunnit. Hoppas det är något liknande ikväll. Jag gillar filmmedleyn.


Där står alla Oscar och väntar på att få följa med någon lycklig människa hem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0