NEJ!!!

Nu har jag börjat kolla på NCIS och det är fel. Jag hade ju glömt att Gibbs fick ett nytt team, och det är inte rätt. Man fick se Ziva sjunga på någon klubb som sprängdes. Dom fick en ny chef som gav honom ett nytt team. Det är Ducky och hans kollega som är kvar hos Gibbs, och Abby hoppas jag är kvar. Men jag skulle tro att det gamla teamet återkommer innan avsnittet är slut. Vi håller tummarna för det i alla fall. Abby är kvar och hon vill ha tillbaka sina kompisar.
Nu är Gibbs arg för han såg Ziva skadad på CNN, och dom saknar varandra.
NÄÄÄÄÄ!!!!! DET ÄR FEL!!!!  Upprörande att dom är delade.
Han har fått ett nytt team för att en av dom nya är förädare och Gibbs ska lista ut vem.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0