Sovmorgon!!!

Satte klockan på 7:30 för jag skulle med 8:40 bussen. Hann jag med den då? Nej, för jag gick upp och stängde av och la mig igen. Vaknade igen 9:20 och insåg att jag inte skulle hinna in till skolan på 30 minuter. Men som tur var det bara en lektion idag. Imorgon drar det "stora" arbetet igång i soialpsykiatri. Vi ska skriva om en verksamhet som rör psykiatri. läraren sa att man hade chans till bättre betyg om man gör det själv. Vilket jag aldrig skulle göra, för att gå på intervju ensam gör jag inte. Vi ska få en uppgift där vi ska se en film och analysera, den ser jag fram emot. 

Blev ett varv på stan för att leta efter en klänning/tunika. Hittade en jättefin klänning på gina, men varför så fula färger? Finns massa fina tunikor i fula färger. Hittade en tunika på Cubus med, men det var ju det fulaste jaghar sett. Något som va inspirerat av 80-talet. Den hade chockrosa bakgrund med svarta, grå och vita blaffer http://cubus.com/sv/#/sv/Be-Inspired/Body-Electric/.

Är fruktansvärt trött, ska lägga mig. PEACE OUT!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0