Dom som ska se Harry Potter läs inte det här inlägget

Varit och tittar på Harry Potter med min lillebror. Inga större överraskningar. Snape var ond!!! Oh no what a surprise.............NOT!!! Fast den var ändå väldigt bra. Ron Weasley är dock trög som inte fattar att Hermione Granger är kär i honom. Ron har ju vuxit till sig och blivit lite söt=) Väldigt rolig när han får i sig kärleksdrycken och blir kär i Professor Horace Slughorn (Bridget Jones pappa). Men ska Albus Dumbledore verkligen dö så där? Han gör ju filmen intressant ju.


Jag visste inte att jag hade sett alla Harry Potter. Men efter att jag berättat små sekvenser som jag kom ihåg, så kom Adam fram till att jag har sett alla. Men jag vet inte vilken scen som är till vilken film.



Den får CCCC av fem möjliga. Tyckte inte om hur den slutade, man måste ju se nästa film med ju. Och man fick inte riktigt reda på om Rom och Hermione blev ihop eller inte.

Kommentarer
Postat av: Linda

Men lilla Cicci, har du inte läst böckerna???? Du har sååå fel om Snape (även om man vill hata honom)... Annars tycker jag att Helena Boham-Carter var grymmast i hela filmen (I killed Sirius black).. Men jag tror att sista filmen (filmerna, den är ju delad i 2) blir den grymmaste ever om de bara använder samma regisör som till den senaste filmen (han regiserade 1 och 2, men inte 3,4,5)

2009-08-04 @ 11:20:24
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0