En gång till pga brist på annat att göra

1. Sätt din musik på blanda.

2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.

3. Använd sångtitieln som svar på frågan.

4. Fuska inte !

1. Hur mår du?
I Don't Need A Man

2. Kommer du komma långt i livet?
Oh, Va Jag Hatar Gunde Svan

3. Hur ser dina vänner dig?
All I Ever Wanted

4.  Kommer du gifta dig?
You Got It

5. Vad är ditt livs themesong?
De Do Do Do De Da Da Da

6.Vilken är din livs historia?
Dilemma

7. Hur är jobbet för dig?
21st Century Digital Girl

8. Hur kan du komma framåt i livet?
Red Red Wine

9. Hur kommer imorgon vara?
Hallå Hela Pressen

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Septemberbarn

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
Relax

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
S.O.S

13. Hur är det med ditt liv?
Det Börjar Verkar Kärlek Banne Mig

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Dance With Me

15. Hur ser dina vänner på dig?
Gigolo

16. Kommer du ha ett lyckligt liv?
If I Thought You'd Ever Change Your Mind

17.Vad tycker dina vänner om dig?
Christmas Vacation (päron till farsa firar jul)

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Syster Jane (min nya identitet)

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Out Of Touch

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
She's My Man

21. Kommer jag någonsin få barn?
Save Your Kisses For Me

22. Vilken låt beskriver vem du är attraherad av?
Perhaps Perhaps Perhaps

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
En Gång I Stockholm...


Blev inget bättre den här gången. Var nog lite roligare förra gången.

Kommentarer
Postat av: Linda

ang. nr 10, jag är ett septemberbarn...

2009-07-20 @ 15:54:53
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0