I brist på annat

Hur många nycklar finns det på din nyckelknippa?
5 st, fyra till jobbet och en hem=)

Vilken svordom använder du mest?
Fan, helvete och balle.

Äger du en iPod?
Räcknas den i iPhone?

Vilken tid är din väckarklocka inställd på?
6:15 när jag börjar 6:45.

Hur många resväskor äger du?
Ingen, men jag håller på att ta över en mohahaha.

Var köper du dina matvaror ifrån?
Helst Maxi men ofta ICA Supermarket.

Skulle du hellre ta bilden än att vara med på bilden?
Är absolut ingen linslus så JAA!!!

Vilken var den senaste filmen du såg?
Horton

Har någon av dina vänner barn?
Nej, dom håller sig tills dom blir vuxna.

Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa?
En resa till Grekland.

Har någon någonsin kallat dig lat?
Japp.

Vilken CD ligger i din CD-spelare just nu?
Någon bränd med olika låtar på.

Föredrar du vanlig mjölk eller chokladmjölk?
Lättmjölk ska det vara.

Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan?
Är bara måndag och jag har varit hemma hela dagen. Inte funnits någon att prata med.

Använder du huvtröjor?
Har en Puma som jag använder när jag är ute och går.

Kan du vissla?
Ja visst kan jag det.

Har du någonsin deltagit i en demonstration?
Nej, inte vad jag kommer ihåg.

Vem var den senaste som ringde dig?
Vikariebanken ringde vill 11 och ville att jag skulle faxa mina betyg.

Tror du folk pratar bakom ryggen på dig?
Ja, men vem bryr sig?

Tittade du på tecknat när du var liten?
Vem gjorde inte det som barn?

Vilken film kan du alla replikerna till?
Asterix och britterna (tecknad).

Äger du några band-t-shirts?
En t-shirt som det står Marit Bergman. Inte för att jag gillar hennes musik något vidare.

När flög du senast?
Sommaren 07 till Bulgarien.

Hur många stolar står runt ditt köksbord?
Vi har tre stolar och en kökssoffa.

Läser du för skojs skull?
Japp, ska lägga mig och läsa så fort jag är klar med det här.

Pratar du några andra språk?
Engelska och några ord på tyska eller typ räkna på tyska=)

Diskar du din egen disk?
Nej, diskmaskin!!!

Har du gråtit offentligt?
Ja, har ju varit barn!!!

Har du en stationär dator eller en laptop?
Har en stationär i klädkammaren och så använder jag min laptop.

Försöker du alltid lära dig nya saker?
Nja, på jobbet är det svårt att undvika det eftersom man måste lära sig nya saker om mediciner och sånt.
 
Vill du ha några tatueringar eller piercingar?
Har redan två tatueringar och jag skulle vilja ha en piercing i tungan.

Tycker du att killen borde bjuda på första dejten?
Spelar ingen roll så läng jag sliper.

Har du en blogg?
It's for me to know and for you to findout.

Vilket var ditt favoritämne i gymnasiet?
Fick ju bäst betyg i Hälsopedagogik men Historia A var roligast.

Vilket personlighetsdrag är ett måste hos en partner?
Ärlighet och rolig.

Gillar du din boendesituation?
Nej, för helvete

Hur gammal blir du din nästa födelsedag?
22 år

Sover du på sida, mage eller rygg?
Mage somnar jag på i alla fall.

Tycker du om att krama folk?
Beror på humör och människa. Men det måste vara ordentliga kramar inget mesigt jävla skit.

Äger du en digitalkamera?
Zwei

Vilken är din favoritkaraktär i Star Wars?
Eeeh hur ska jag veta det?

Ta närmaste bok och slå upp sidan 18, rad 4 - vad står där?
en röst som var avsedd att locka dig, och när du

 Vad har du på dig?
Trosor, bh, träningsbyxor och en oversize t-shirt med en stor fjäril på.

Vad var den senaste musik du lyssnade på?
Rihannas Disturbia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0