Mer onödig fakta om mig

TIO FAKTA
1. Hemstad - Norrköping
2. Hårfärg - Brunett
3. Längd ? 170,5 cm
4. Frisyr ? Halvlångt, oftast två tofsar. Håller på och sparar till långt.
5. Ögonfärg - Melerade
6. Skostorlek - 39/40/41 beror på skons modell.
7. Humör ? Grubblare, glad, skrattar ofta, busig, flummig och allmänt konstig=)
8. Orientering - va?
9. Tillgänglighet ? 24-7 på mobilen, men snälla håll er till dagtid.  
10. Vänster eller högerhänt - Höger, blir bara skit med vänster.

TIO FAVORITER
1. Tv kanal ? 3,4,5,6 och kanal 9 en gång om året typ.  
2. Blommor ? Liljor, tyvärr inte den bästa betydelsen men fina ändå.
3. Färg ? Svart, rosa och lila
4. Sport ? Nej! 
5. Affär ? Ica Maxi is the shit
6. Musik ? Nästan allt!
7. Mat ? Svårt, det finns ju så mycket.. tacos, rotmos, panerad torsk.
8. Årstid ? För och sensommaren
9. Djur ? Jag är absolut för hund.
10. Stad ? Norrköping så klart men minisemester i Gbg funkar alltid. 

 TIO SAKER: DET DÄR ELLER DET HÄR
1. Kärlek eller pengar? Pengar är ju alltid trevligt men hellre fattig och förälskad, än rik och ensam.
2. Vin eller öl? Öl är inte gott så vin får det bli.
3. Dag eller natt ? Natt, gör allt bättre på natten. Sova kan jag lika gärna göra på dagarna.
4. One night stands eller förhållande? Förhållande väljer jag vilken dag som helst.  
5. Tv eller internet? - Internet, Webb-tv DAAA!
6. Pepsi eller coca cola ? Coca Cola
7. Vild fest eller romantisk hemmakväll ? Beror på om jag är singel så är det ju vild fest som gäller. Hade jag varit i ett förhållande så beror det på honom.  
8. Färgfoton eller svart/vita foton ? Beror på, människor förr gjorde sig bättre på svart/vita foton än människor nu.  
9. Telefonkontakt eller face to face ? Beror på vem. Är det någon jag skulle bli arg på är det bättre face to face. Lättare att bli arg över telefonen.
10. Aim eller myspace ? Använder inget av det.

TIO "HAR DU NÅGONSIN"
1. Har du någonsin blivit upptäckt när du smitit ut? Nej, har bara smitit in.
2. Har du någonsin varit med i ett slagsmål? Räknas dom man hade när man gick i lågstadiet.
3. Har du någonsin gjort något du ångrat? Japp, inget jag skulle ta upp här. Men jag gjorde dumma saker när jag var deprimerad.
4. Har du någonsin hoppas bungyjump? Nej för i helvete, då skulle jag ju dö.
5. Har du någonsin varit på en husbåt? Inte vad jag kan komma ihåg.
6. Har du någonsin gjort slut på en hel jawbreaker? Är inte det han i James Bond med massa stål i munnen?
7. Har du någonsin önskat någon att göra sig riktigt illa? Nja, mer såna små saker som gren i ansiktet=) Skadeglädje är den enda sanna glädje.
8. Har du någonsin gått på bio ensam? Japp, Masjävlar och jag kunde skratta var jag ville=P
9. Har du någonsin gillat någon som inte gillat dig tillbaka? Japp
10. Har du någonsin tyckt att världen suger? Ja, Förut gjorde jag det varje dag i tre år. Men nu är det bara när det inte går som jag vill =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0