Nytt test

Nu är ni väl trötta på alla tester och dumma frågor, men jag tycker det är så roligt.
 

PERSONLIGT
1. Vad heter du? - Cecilia Maria Elisabet Pettersson
2. Vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? - Ville heta Viola när jag var sju, men är nöjd med Cecilia 
3. Vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? - Det jag fick
4. Vilket stjärntecken är du? - Lejon
5. Vilken årgång är du? - 1987
6. Vart bor du? - 2 mil utanför Norrköping
7. Bott utomlands? - Nej
8-. Flyttat antal gånger? - 2 ggr, första gången till lägenheten mitt emot våran. Sen över till "nya" Sågvägen.
9. Vart skulle du vilja bo? - I Gbg skulle vara fint, men jag trivs bra här i blacka.

UTSEENDE
1. Hur lång är du? - 170,5 cm.
2. Hur mycket väger du? - Det ska du skita i.
3. Hårfärg och frisyr? - Axellångt, solblekt brunt
4. Ögonfärg? - Melerade
5. Mest nöjd med? - Mun och tuttarna tror jag
6. Minst nöjd med? Vikten 
7. Skostorlek? - 39/40/41 beror på skon
8. Glasögon? - Nej, jag har supersyn
9. Har du några piercingar/tatueringar? - Hål i öronen och tatueringar på ankel och skuldra.


FAVORITER

1. Filmer? - Forrest Gump, Scarface och En Kvinnas Doft
2. Låtar? - Drömmen Om Elin med Tommy Körberg har sugit sig fast i skallen.
3. Årstider? - Sommaren!!!
4. Mat/dryck? -  Tacos, Rotmos och Kyckling. Cola, Vatten och Blandsaft
5. Djur? - Min lillebror?
6. Färg? - Rosa, Svart och Lila är fina färger
7. Parfym? - CK In 2 U
8. Tv-program? - NCIS, Sex and the City, Äldre CSI, Las Vegas m.m.
9. Sysselsättning? Sova, Shoppa, Läsa och Lyssna på Musik.


 KLÄDER
1. Vad använder du just nu för jacka? - En röd från Kappahl
2. Vad använder du just nu för skor? - Antingen svarta ballerina eller svarta gladiatorsandal med kilklack.
3. Favoritfärg på kläder? - Svart 
4. Favoritmaterial på kläder? -  Olika, men bomull är alltid skönt.
5. Vilka kläder skulle du vilja ha just nu? - En randig klänning
6. Favoritaffärer? - Kappahl, Gina Tricot, Cubus och Myrorna=)
7. För ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? - Beror på hur mycket jag får i lön.

GREJER
Plånbok: - En svart från Accent
Tandborste: - Ljusrosa och en svart
Smycken: Ett Bismarck i silver som jag använder som armband, en turkos fisk från H&M och ett svart med ett svart hjärta från Lindex.
Mp3: - Den som finns i luren.
Mobil: - En Apple iPhone 16 GB.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0