Äntligen får jag ta det lugnt!!!

Först  var det jobb från 7:15 till 12:15 sen hem och duscha och slänga i sig lite mat. Stressigt blev det. Hem till mormor och fixa håret på henne. Klockan tre åkte vi till Kimstad för att fira Moas student. Visst var det Moas dag med det var nog Ebba som stal showen. Hon är ju för jäkla söt!!!



Lite skillnad mellan bilderna på flickebarnet!!!


Theres Lantz (dotter till en arbetskamrat) och Moa.


Mamma och dotter.


Min kusin som jag ska ta med till djurparken på onsdag.


Hunden Jaja som tillhör Tommy, Anna och Ebba. Så söt!!!


Charmtrollet Ebba.


Ebba fick en glass istället för gräddtårta.


BRAINFREEZE!!!


Ebba, Jaja och mamma Anna. Mysig bild=)


Vet det blev lite fler bilder på Ebba än på studenten men hon är ju så söt!!!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Studenten...mmm,så kul. _Vad har hon gått för linje då?

Skapligt söt unge, jag kan bara hålla med. =)

2009-06-11 @ 22:51:59
Postat av: Linda

Enligt marknadsrätten får man inte ha ständig utförsäljning, det är grova böter på sånt... Men hey, vem bryr sig när man får schysta pjucks billigt ;)

2009-06-12 @ 11:35:19
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0