Början av dagen!!!

Vaknade nio idag igen!!! Varför kan jag inte få sova till lunch när jag är ledig? Håller jag på att bli normal?
Men kvart över nio kunde jag inte ligga kvar längre. Linda din hobbypyskolog vad händer med mig?

När jag gick upp fick jag för mig att jag skulle göra en tjockisfrukost åt mig själv. Så blev det också.


Det blev stor kopp te, två minibrö, två ägg och massa pålägg=) Så satte jag allt på en bricka och satte mig vid tvn och såg på en film. Det mina vänner är en bra start på dagen!!!

Sen kom posten vid 12. Brevbäraren kom och ringde på dörren=) Han var väldigt söt och jag hade pyjamas och oborstat hår PINSAMT!!! Men mina filmer och nya betygen kom idag i alla fall. Så ikväll blir det Batman medley=)


Kanske ska se SOS istället. Får se vad jag är på för humör.

Kommentarer
Postat av: Elle

Hallå Cicci gumman =) Allt bra med dig?? Frukosten såg väldigt god ut, mums!! Kraaam E

2009-06-12 @ 13:23:03
Postat av: Linda

SOS allatiders ju, kan typ alla repliker -ett måste!

2009-06-12 @ 23:14:36
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0