Ett varv på stan med syster

Blev ett varv på stan med syster idag. Tänkte först gå till folkparken och sola lite.
Vi gick till Lindalhs och käka glass. Jordgubbsglassen och blåbärsglassen var väldigt goda. Tog bara en kula med jordgubbsglass men imorgon tar jag nog två=) För den var så jäkla god!!!


Den stora är syrrans glass och den bakom glaset är min.

Blev ett par skor och öronproppar så jag slipper höra när bilar åker förbi fönstret i 200.



Snart kommer pappa med badkläderna som jag ska åka och få tillbaka lite pengar för!!! Det var en jättesnäll tjej i kassan på kappahl igår som sa att jag kunde komma in med grejerna och få rabatten nu. 25% är ändå rätt mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0