GAAAH!!!

Gick ner på stan ett varv och köpte mig ett par böcker. Överallt står det försäljare!!! En kille för Telenor stannade mig och frågar dom vanliga frågorna, vad jag ringer med, vad jag har för telefon m.m. Sen frågar han om jag har en man vilekt jag inte har. Frågan som förvånade mig mest var vill du ha. Tolka den frågan!!!
 
Om någon känner att dom har 350 spänn som dom vill bli av med kan dom få donera dom till mig. HELT FRIVILLIGT!!!
Donationen går oavkortat till en väska jag har blivit kär i.


Den är ju inte den vackraste men så cool!!! Ska jag investera i den eller vänta och hoppas att den går ner mer i pris?
Men då kan det ju vara försent!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

vänta för helvete, du kommer att ångra dig djupt om du köper den väskan för 350 kr...

2009-06-25 @ 22:41:40
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/
Postat av: Petra

Hon kommer ångra sig att hon köpte den väskan, punkt.

2009-07-09 @ 18:28:34
URL: http://www.metrobloggen.se/flipflop

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0