Lite shopping!!!

Har varit inne i stan med mamma och min moster. Först var vi och släppte av Clara vid busfabriken. Sen åkte vi till Bolagret och kollade runt. Finns en jättefin fåtölj i 50-tals modell i rött eller grönt med matchande soffa. Blev ju lite förtjust i dom!!! Sen fanns det byster som jag blev förälskad i!!! 


Så jäkla cool!!! Synd bara att den kostar 3000 riksdaler. 


Blev mest förälskad i den svarta till höger. 

Så blev det en sväng in på rusta för att köpa myggnät till mitt fönster. Men jag kom ut med ett paraply med. Ett med rosa rosor på så fint. Kanske vore något för dig Linda=)

 
Får nog lov att säga att det var ett fynd 50kr på rusta.


Sen ett varv in till centrum för att gå till Indiska för att köpa ett skärp. Jag var och tittade på det med Petra i onsdags och idag var det nedsatt till 129 kr=) Sen gick vi till Kicks för Mia skulle köpa en parfym. Det blide en av Kate Moss parfymerna. Och jag köpte två smala diadem för 15 kr som annars skulle ha kostat 50 spänn=) Sen blev det ett varv på Mediamarkt där jag köpte Tjorven och Mysak. Skrållan är ju så jädrans söt när hon sitter och ropar att fågeln ska komma tillbaka med hennes sked.
Ett varv på systemet hann vi också med. Köpte lite cider till midsommar och ett vin som Linda och jag drack på nyårsafton för några år sen. Väldigt gott när det är kallt.


Väldigt gott rödvin som är godast kallt!!!

Igår kom kläderna från halens och det satt jättebra båda plaggen=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0