Måndag

Dagen började med en chock klockan 10 då vi skulle gå igenom epilepsi. Då tänkte jag bara VAD I HELVETE SKÄMTAR HON!!! Men det gjorde hon inte nä. Som tur va det inte så mycket att prata om. 
Sen var det dags för lite lunch innan fikat. Jag köpte sushi på hemköp som smakade väldigt konstigt. Men det verkade som det bara var Eleonore som tyckte om maten idag. Hon och Theres köpte någon currygryta och Åsa köpte pyttipanna som var lite för salt för henne och det får jag nog hålla med om. SMAKEN ÄR SOM BAKEN!!!

Vi satt och lekte med våra kameror på lunchen så jag lägger upp lite bilder. Oavsett om dom på vill eller inte.


Ska man äta Sushi första gången bör man kanske gå till en riktig restaurang.


Sen fikade Åsa, Elenore, Theres och jag med minidammsugare. Det var länge sen jag åt såna. MUMS!!!


En bra bild på Åsa och Theres.


En bra bild på Eleonore.


Detta är en bra bild på Theres tycker jag. JÄTTESÖT JU!!!

Åsa och Eleonore skicka över bilderna ni tog till mig.  

Imorgon är det avslutning och jag måste få en bra bild på hela klassen eller större delen av den i alla fall. 
Många skratt har det blivit på ett och ett halvt år. Kommer sakna er alla.  


Kommentarer
Postat av: ida

fin blogg du pöllan=)

2009-06-01 @ 21:36:25
URL: http://turbotuttan.blogg.se/
Postat av: Åsa

Tessan har nog bilder men jag har inga bra. =)

2009-06-03 @ 01:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0