Onödig fakta om mig

Hittade såna onödiga frågor igen bland mailen. Det här är från år 2007.

1. När gick du upp i dag?
Jag klev upp 06:25 och jag hade gett min högra hand för en halv timme till.

2. Diamanter eller pärlor?
Pärlor för mig!!! Diamanterna kommer kanske när jag blir vuxen.

3. Senaste filmen du såg på bio?
Australia med Nicole Kidman och Hugh Jackman. SE DEN!!!

4. Favorit-TV-program?
Bones (så bra!!!)
NCIS (roligt och spännande)
The Big Bang Theory (hysteriskt feminina nördar)
Simpson och Family Guy går alltid hem.

5. Vad åt du till frukost?
En god och rund med kalkon på och ett glas mjölk.

6.Vad är ditt mellannamn?
Maria och Elisabeth så ovanligt...............not!!!!

7. Vad är din favoritmat?
Rotmos och fläsklägg punkt slut.

8. Vilken mat gillar du inte?
Spenat, vit sparris, curry grejer och kokos. BLÄÄÄ!!!

 9. Favoritchips?
Surkräm and lök från estrella is the shit.

10. Vilken är din favorit CD för tillfället?
Får nog säga The Sound vilket som av dom två som finns. The Cardigans två snaste album är ju inte kattpiss heller. 

 11. Vilken bil kör du?
Senaste bil jag körde var en Renault Clio LITEN!!!

12. Favoritmacka?
En vanlig baguett med ost och skinka MUMS!!!

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag, kan du bara inte med?
Bortskämda fjortisar som förväntar sig att pappa ska betala.

14. Vilka är dina favoritkläder?
Just nu är det pyjamasen för den är sval och lös.

15. Om du fick åka vart du ville på semester, vart åkte du då?
Vill åka till ROM!!! Vill bara gå omkring i den fantastiska stad och kolla på byggnader.

16. Favoritklädmärke?
Inget speciellt just nu handlar jag mest på Kappahl. Men mina leggings MÅSTE vara från Indiska annars kan jag slänga skiten.

17. Var vill du dra dig tillbaka?
I ett lagom stort och mysigt hus med lagom trädgård som man kan ha en pool i=) POOLPARTY!!!

18. Favorittid på dagen?
Beror på vilken dag. Men en fredag klockan 16 när man slutat jobbat och man har ätit mellis och kan lägga sig och sova en stund. SKÖNT!!!

19. Var är du född?
Norrköpings BB 1987 22 Augusti. Mamma kunde se karnevaltåget (när det fortfarande fanns) från sitt rum.

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Blir ridsport då.

21. Coca Cola eller Pepsi?
Coca Cola så klart.

22. Fotboll eller ishockey?
Somnar lika bra av båda.

23. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla Deluxe

24. Pedikyr eller manikyr?
Helst pedikyr för det är skönt för fötterna och manikyr är som att kasta pengarna i sjön för en usk.

25. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Nä, fast vi får skattepengarna nästa vecka. JIPPI!!!

26. Vad ville du bli när du var liten?
Advokat eller delfinskötare HA TJI FICK JAG!!!

27. Bästa barndomsminnet?
Svårt men kanske Öland med stora delar av släkten år 1994. Familjen Jonsson minus Felicia, Mia, familjen Karlsson och min familj hyrde stort hus i en vecka på Öland. Det var nog bland det roligaste jag kommer ihåg.

28. Varit i Afrika?
Nej, inget jag sträver efter heller.

29. Nånsin rullat in nån i toapapper?
Nej, men är det någon frivillig som vill bli in rullad så gör jag det.

30. Varit med om en bilolycka?
Ja, på väg hem från ett scoutläger för många år sen.

31. Favoritdag i veckan?
Thank god it's friday!!!

32. Favoritrestaurant?
Vet faktiskt inte men Harrys har faktiskt god mat.

33. Favoritblommor? 
Alltid fint och få rosor ju.

34. Favorit snabbmats restaurant?
Leon's i Norrpan har grymt fyllekäk. Men jag vet att Linda skämdes lite efter en kväll vid Leon's med min mor och far. Min pappa skulle ha en stejk men fylleLind stod och ändrade det till sejk. Inte bara en gång sa hon sejk utan upprepade det några hundra gånger och tyckte det var skitroligt varje gång. Tur att polisen inte syr i en för sejkar för då skulle Linda sitta kvar än. ROLIGT VA DET!!!

35. Vem fick du senaste mailet från? 
Som jag faktiskt öppnade och läste var ifrån Strömbackens Hemtjänst som tackade för min ansökan.

36. I vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort? 
Vill inte handla på kredit. Har man inte råd så ska man inte köpa det.

37. Läggdags? 
När jag gäspar så käkarna börjar göra ont.

38. Senaste personen du delade en middag med? 
Familjen!!!

39. Vad lyssnar du till just nu?
Pippi Långstrump på tvn.

40. Favoritfärg?
Svart, rosa och blå ibland också röd.

41. Hur många tatueringar har du?
Två, ett lejonhuvud på höger skuldra och en ödla på höger vad.


Nu har ni lite mer att läsa=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0