Shopping med syster

Idag har jag shoppat lite med min syster. Ses ju inte så ofta så det var trevligt att träffa henne. Efter en stund på stan gick vi till Café Kuriosa på Hörngatan och det var så mysigt. Gamla möbler och gamla koppar så det känns lite som att komma hem till gammelmormor och fika. Plus att dom hade goda pajer som kostar 30 kr.


Det var lite trångt men mysigt.


När jag kom in till stan så fick jag en åse med duschkräm, handkräm, brun utan sol för ansiktet, sminkborttagning och två läppglans. Vi fick det tydligen på grund av att Oriflamepartyt inte blev av. Så för all del håll fler misslyckade partyn!!!


Linnena är likadana men det lila hittade jag först på Axelsson och det svarta på Vero Moda för 130 kr.


Den har jag gått och tittat på länge men inte velat köpa. Så nu var den på REA!!!


Den var också på rea!!!


Bh och trosor var med på rea.

Kan man göra annat än att älska rea? ME LOVE REA!!! =P

Kommentarer
Postat av: Åsa

Rea is lovely! =)

Vilka tjusiga linnen! Jaa,allt annat också förstås, men linnena var superfina!

2009-06-11 @ 21:07:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0