Shopping, promenad och Oriflame.

Idag blev det inhandling av badkläder och den superfina kjolen på Kappahl. Den är så fin!!!



Sen skulle jag på Oriflameparty i Klockaretorpet så jag tog en promenad dit. Det tog typ 45 minuter att gå dit. Men så gick jag ju ner och gick vid strömmen.


Tycker det är mysigt att gå vid strömmen.

Sen gick jag ju förbi SMHI=)


Sen var det bara att möta upp syrran vid lokalen. Jag beställde den där nagellacks borttagaren som jag ville ha förra gången och en ögonskugga i jättefin brun nyans.

Imorgon är det en heldag för Norrköpings kommuns vikarier=) Från 8:30 - 14:00 inne i stan på Strömbacken sen två timmar i Skärblacka för lyftteknik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0