Sol

Blev en kort stund av solning idag. Gick till lagerhaus och köpte en filt och en kudde som jag kan ha med mig på stranden i sommar. Vid 13 gav jag upp och gick hem och lämnade sakerna för att ta en runda på stan. Blev lite ledsen när jag gick förbi Lindahls. Jordgubbsglassen var slut!!! SKANDAL!!!
Så blev det ett varv på myrorna idag med. Ville se om dom hade sån farmorsväska som är med brodyr på utsidan. Det hade dom inte, men dom hade en fin öronlappsfåtölj för 250kr. Synd att mitt rum är fullt av saker redan annars hade jag köpt den på stört.

Allt var på rea=)


Jag gillar fåtöljen=)


Varför säljer dom dessa nu?? BLEV JU NYSS SOLIGT OCH VARMT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0