Vilken trälig dag!!!

Först var det jobb i hemtjänsten 7:15 - 11:30. Sen bar det va mot mormor och käka lunch och kolla foton på datorn. Det blide fiskgratäng. Men inna själva ätande cyklade jag hem och packade kläder som jag skulle ha med mig till Patrik. Sen vid 13:30 kom min moster och hämtade mig så åkte vi in till plantagen och maxi. Köpte ett vitt linne på kappahl och ett linne på gina tricot. Sen handlade jag lite mat som jag ska ha i veckan.

Vid 16:15 var jag hemma hos Patrik stoppade jag in alla varor och satte igång och diskade. 18:30 var jag klar med disken och drog fram dammsugaren. Dammsög inte så noga, bara så jag slipper små hårda grejer under fötterna.
Sen blev det en dusch och kvällsmat. Eftersom jag inte orkade steka köttbullar och fixa potatis & sås. Det blev McDonald's=) JAG VET LAT!!! Men jag orkade verkligen inte!!!
På vägen hem gick jag förbi ett "konstverk".

Och nu sitter jag i soffan och dricker coca cola, chattar och ser film!!!


Vad är det här för konstverk egentligen???


Före                                                                 Efter  

Jag är för jävla snäll!!!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0