Blandad kompott

Jag är nog den tröttaste personen EVER!!! Jag försov mig och missade bussen i morse. 12:10 började demensen med att vi ska "inreda" ett kök för en dement person. Vad har folk bakom pannbenet? En kvinna i 40 års åldern kom med dom dummaste idéer jag någonsin hört. Ida och jag gick och garva hela vägen till bussen.

Var ute och gick en timme när jag kom hem. Jag gick vägen bakom Billerud mot Granhagen. Vid första backen efter strömmen har det funnits ett hus. Jag gick förbi utan att reflektera över det. Men när jag gick tillbaka och såg att det inte fanns kvar blev jag snopen. Sen när jag kom hem och frågade päronen om det så sa dom att det var ca tre år sen brandkåren brännde ner huset. Var fan har jag varit i tre år!!!


Inget hus där.

Hittade några andra bilder i mobilen =D 
 
=D hihi


Japp så är det



Nä en dusch sen läggdags för lilla mig. SOV GOTT!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0