Blandade foton =D

Hittade konstiga och roliga bilder på lite olika folk. Tänkte att ni ska få äran att se dom.


Min gammelmorfar är sjätte man från vänster.

Gammelmormor och morfar är två mycket saknade personer. Finns inga som är som dom två!!

Det är jag när vi va i Sälen för typ hundra år sen.

Det här är Patrik och jag när jag var ca 1 år.

Patrik när han är ca 1 år.

Det här är Adam!! Jag blir glad när jag ser den här bilden, han är ju så söt!!

På offentliga toaletter finns det ju väggar med sån glugg nertill. Det här är min kusin hon är 7 år hon trycker gärna in huvudet mellan golvet och väggen på toa. 
  
Så här roligt har man när man har druckit lite i tropiskvärme.


Vad ska jag göra nu då? Har ju kollat bilderna och spelat GH nu då? Jag känner mig som dom skabbiga gamarna som inte vet vad dom ska hitta på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0