Det var den här dagen

Ja, idag hade vi socialpsykiatri i tre timmar. Inte så roande!!! Imorgon skulle vi ha betygprat med "nya" läraren, men att åka buss i 30 minuter för fem minuter med henne är inte så roande. Men jag behöver inte så jag får vara hemma imorgon. Det betyder att jag är ledig ons, tor, fred, lör och söndag JIPPI!!!

Inatt när jag la mig för att sova så spelade dom Without You med Mariah Carey och varje gång jag hör den tänker jag på en tjej från Bulgarien. Lägger upp klippet med henne men lyssna noga på vad hon sjunger =D


Nog för att det bulgariska folket är dåliga på engelska, men driver hon med mig?

Kommentarer
Postat av: Linda

Du är en ond kvinna, du vet det va? ;)

2009-05-19 @ 22:50:24
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0