Eurovision

YES!!! Ryssarna skonade oss från dom galna programledarna från tisdag och torsdagens eurovision. För dom var ju bedrövliga och fruktansvärda att titta på. Dom var som Piff & Puff på uppåttjack, och han var ju så tydligt kåt på henne.
Men nu tittar vi framåt och är glada för dom två nya. Som verkar mycket lugnare och proffsigare.

Nummer två sjöng precis och det är ju inte så bra.

Ehhh, tveksamt lilla Frankrike!!! Visst kanske hon är en ny Edith Piaf, för dom ser lika bedrövade ut. Fast jag är väl en av få som lyssnar på Edith och Edith låter bättre än det där.

Det är något speciellt med Piaf som inte hon på tv har.

 

Nu är det SVERIGE!!! HEJA!!! Vi kanske inte vinner men hamnar vi inte högt upp så är det något jävla fel på Europa. Dessutom har hon den snyggaste klänningen.  

Nu är det Portugal, en av mina favoriter. Tycker det är något med låten som gör det. Det kan ju inte vara texten eftersom jag inte fattar ett ord. Så är jag lite förtjust i hennes klänning med. Man kan ju inte låta bli att skratta lite åt mannen med ukulelen.

Isländskan är jättesöt men måste dom förstöra det med den fula kjolen på klänningen. Ser ju ut som volangerna från sängkappor eller gamla gardiner.

GGGGGrekland nu och jag säger bara OH MY GOD!!! Tror han att han är på Ottens stora dansgolv? Han dansar illa och tror att han är snygg som få. Så har han för kort t-shirt på sig.

JAAAAAA!!! Armenien också en av mina favoriter. Vill dansa när jag hör den. Dom ser ut som indiska gudar eller något. Fast jag hade velat ha texten på engelska. Med engelsk text så skulle det vara en bra danslåt på nattklubben.

Rysslands tjej drog duschdraperiet om sig och gick ut på scen. Det är därför hon blir så gammal och ledsen i bakgrunden.

Azerbaijan med Arash och någon brud med konstig strumpa på ena benet.

Maltas bidrag har pipor som heter duga. Grym röst, men jag vet inte om låten är så bra. Hon är 33 år och ser äldre ut, vet inte om det var den fula klänningen som hon hade på sig.

Estlands bidrag känns lite som Bond.


UUUH Dita Von Teese är med i Tysklands bidrag. Hon är ju så jäkla ball. Burlesk is the shit!!! 

Killarna i Ukrainas bidrag får gärna komma och ställa sig i mitt rum. Men hon ser ut som en transa.

United Kingdom med Andrew Lloyd Webber  vid flygeln. POÄNGFISKE!!!

Finland era puckon!!! Vad är det för skämt? Funkar bara med Markoolio ju.

RÖSTA  RÄTT  EUROPA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0