Hygien & systembolaget

Dagen började med hemsjukvård med Ulla och genomgång av vattenkoppor. Klockan tio kom hygiensjuksköterskan Kristina Svensson. Och jag har aldrig sett så mycket guldsmycken på en människa. Det var intressant det hon sa men alla smyckena gjorde mig blind.

Min kusin Moa och jag var på systemet och köpte cider. Hon blir nog väldigt onykter på dom 12 cider hon köpte.
Men sen när vi ska åka där ifrån ser jag Linda och Micke gå på parkeringen. Jag visste inte att hon var hemma över helgen. Tråkigt att man inte hinner ses!! Speciellt när hon ska jobba i Halmstad hela sommaren.
Vi hade ju roligt studentveckan och i Ljungby. Fast Ljungby är egentligen hemligt. Fast jag kan säga att jag gick vilse i en lång trappa=D

 
Jag och Linda lite onyktra på Deli i Norrköping.      
             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0