Jobb

Har varit och pratat med chefen om jobbet jag skrev om igår. Det var ju klart att jag fick det för jag är ju så bra=P  Jag börjar jobba vecka 27 inne på blå. Schema och information får jag hem nästa vecka, hoppas jag. Tjänsten är på ca 87% vilket är väldigt skönt. Palla att jobba heltid hela sommaren. 

Bäst av allt är att jag är ledig vid midsommar, det var jag inte förra året. Så i år kan jag parti parti weii!!! Men det kommer absolut inte bli en dagen efter dagen före. Vi ska tydligen till våran moster och grilla, om dom inte ska till ekvallen. Men hur kul är det och dansa runt midsommarstången där? Och alla vet ju vad midsommarstången egentligen är=P 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0