Krokek och city gross

Idag följde jag med min moster in till stan och köpte studentpresent till Moa.
Efter det åkte vi ut till Krokek och hälsade på Magnus min kusin som jag inte har sett på flera år. Han bor i ett radhus med Nina och två barn Maja och Maddison. Maddi var så söt och mysig, henne vill man ha med sig hem. Hon var väldigt duktig på att prata för att vara 2 år. Hur go som helst!!!


Nu blir det film och en skål jordgubbar igen. Det är så gott!!! Men vad ska jag se för film egentligen? Jag vill se någon somrig men inte Sunes sommar. Får hitte på något.

Jag har börjat läsa en sex/erotisk blogg som jag tycker är ganska rolig. Men den är defenitivt inget för er som känsliga för porr och grejer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0