Meningslösa frågor

Gick igenom mailen och hittade ett med massa frågor som jag fått av Linda. Fick tabort några frågor men det går bra ändå. Så har jag ju rätt tråkigt faktiskt.



1. VAD HETER DU?
Cecilia Maria Elisabet Pettersson

2.VAD ÄR DET FÖR FÄRG PÅ BYXORNA/KJOLEN DU HAR PÅ DIG?
Har inget av dom, har oversized skjorta på mig.

3. VAD LYSSNAR DU PÅ JUST NU??
Tvn och ungar utanför fönstret.

4.VAD GJORDE DU IGÅR KVÄLL??
Chattade med Patrik (skåningen) och åt jordgubbar.

5. VAD VAR DET SENASTE DU ÅT?
Jordgubbe för typ 2 sekunder sen.

6. HUR ÄR VÄDRET HOS DIG JUST NU?
Riktig sommarkväll så som det ska vara.

7. DEN SENASTE PERSONEN DU TALADE I TELEFONEN MED?
Min storebror om var vi skulle hämta upp honom.

8. DET FÖRSTA DU LÄGGER MÄRKE TILL HOS DET MOTSATTA KÖNET?
Händerna och underarmarna så sexigt med stora händer.

9.GILLAR DU PERSONEN SOM SKICKADE DETTA TILL DIG?
Jag fick det av Linda på mailen, så jaa!!!

10. HUR MÅR DU IDAG??
Inga plågor bara lite uttråkad.

11. VILKEN ÄR DIN FAVORITDRYCK?
Eftersom jag slutat dricka Coca Cola så får det faktiskt bli vatten.

12. FAVORIT ALKOHOLBASERAD DRYCK?
Får nog säga Smirnoff Ice eller Xider Pine/Citrus.

13. FAVORITSPORT?
Innebandy om jag måste spela och titta på blir det nog häst hoppning.

14. HÅRFÄRG?
Stolt blondin!!!

15. ÖGONFÄRG?
Melerade efter min mor.

16. SOLUPPGÅNG ELLER SOLNEDGÅNG??
Solnedgång, mest troligen att jag är vaken då!!!

17. SYSKON Å DERAS ÅLDER?
Petra 30 år, Patrik 25 år och Adam 19 år.

18. FAVORITMÅNAD?
Juli början på Augusti. Då är det sommar för mig.

19. SENASTE FILMEN DU SÅG??
Sällskapsresan.

20. FAVORIT DAG PÅ VECKAN?
Fredag då veckan är slut och man kan ta sig en tupplur utan att behöva tänka på morgondagen.

21.FAVORITHOBBY?
Se film och läsa.

22. ÄR DU FÖR BLYG FÖR ATT BJUDA UT NÅGON?
Japp, eller det beror på vem.

23. FAVORIT LÅT?
Just nu Kiss The Girl med Ashley Tisdale.

24. SOMMAR ELLER VINTER?
Sommar!!!

25. KRAMAR ELLER KYSSAR??
Båda är bäst!!!

26. FÖRHÅLLANDE ELLER ONE-NIGHT STANDS?
Förhållande!!! Då har man ju stadigt ligg.

27. CHOKLAD ELLER VANILJ??
Choklad för mig.

28. HUR BOR DU OCH MED VEM/VILKA?
Bor i ett radhus med mamma, pappa, lillebror och en jävla massa svartmyror.

29. VAD LÄSER DU FÖR BOK JUST NU?
Tantsnusk med olika namn.

30. FAVORITSPEL?
TP, Monopol, Singstar, Guitar Hero, Buzz och Super Mario 8-bitar.

31. KAN DU NUDDA DIN NÄSA MED TUNGAN?
Ja det kan jag faktiskt, kan du?

32. KAN DU KORSA ETT ÖGA ÅT GÅNGEN??
Nej tror inte det.

33. ÄR DU ROMANTISK?
Hoppas det.

34. SKULLE DU SÄGA SJÄLV ATT DU ÄR LYCKLIG?
Nja skulle kunna vara lyckligare.

35. VAD SKA DU GÖRA IMORGON?
Blir ett varv in till stan och kolla på skor och leggings.

36. VAD ÄR KLOCKAN NÄR DU SVARAR PÅ DETTA?
23:41 och Patrik(skåningen) loggade precis in=D

Kommentarer
Postat av: Linda

Jag tycker om dig med <3

2009-05-31 @ 14:13:36
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0