Schema och Eurovision

Idag fick jag mitt schema för dom sju veckorna jag ska jobba i sommar. Dom första tre veckorna har jag sex st 06:45 - 15:30 turer och sju 13:30 - 21:15 turer.  Nästa fyra veckor har jag åtta st 06:45 - 14:00 turer, fyra 14:00 - 20:30 turer,  en 12:30 - 21:15 tur, en 15:00 - 21:15 och delade. Så det blir ganska lugnt ändå tycker jag.  


Vad är det för skit länderna skickar till Moskva. Ingen bra än så länge och det är nr fem Polen.

Nu Norge som dom säger ska vara bra. Börjar bra Norge!!! Han är inte så stark i verserna men i refrengerna när han får klämma i lite låter det ju grymt. 

Gick och duschade och missade inget tror jag. Men är det här B-lagets kväll eller vad?
Till och med Pippi Långstrump på dom sju haven har ju bättre musik än det här.  

Ukrarna går vidare för att dom gör en bra show.

Programledarna kan ju gå och göma sig. Man har sett många usla men fan det här är ju bedrövligt.


Jag har i alla fall tre favoriter och lite på en fjärde.

Fyra är Norge


Trea är Armenien
 

Tvåa Portugal


Etta Sverige med Malen Ernman HEJA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0