Summering av dagen

Nu ska jag försöka summera dagen kort och lätt för aplånga inlägg tycker jag inte om.

Sista hemsjukvården var lugnt med lite film om Ulla-Carin som hade ALS. Den filmen eller dokumentären har jag sett förut så lite segt var det. Men jag satt och mobbade Eleonore liteoch spelade hänggubbe. Sen vid 10 hade vi munvård som är väldigt intressant och äcklande. 

Klänningen och skorna kom idag. Skorna var för små för mig=( Men jag får ta ett varv på stan på måndag eller söndag och leta efter ljusa leggings och ett par vita eller bruna skor. Klänningen är fin men den ser lite konstig ut då den är längre fram än bak. Men jag ska nog behålla den ändå för den är väldigt fin i alla fall. 

Nu sitter jag och tittar på sällskapsresan och äter jordgubbar.
Tror EU har blivit lite galna, jordgubbarna var ju stora idag. Har dom inte bestämda regler om att jordgubbarna inte ska vara större än en viss storlek.


Ser inte så stora ut men dom är ju enorma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0