Visste jag inte ens själv!!!

Det här fick jag från Linda för länge länge sen. Det är rätt roligt PROVA!!!

Sätt din musik på blanda.

2. Klicka på nästa knappen efter varje fråga.

3. Använd sångtitieln som svar på frågan.

4. Fuska inte !

1. Hur mår du?
Traktor

2. Kommer du komma långt i livet?
Suddenly I See

3. Hur ser dina vänner dig?
Kräm (Så Nära Får Ingen Gå)

4.  Kommer du gifta dig?
Island In The Stream

5. Vad är ditt livs themesong?
Right Typ Of Mood

6.Vilken är din livs historia?
Uptown Top Ranking med Althia & Donna

7. Hur är jobbet för dig?
Empty Rooms    Ja tanterna och gubbarna dör.

8. Hur kan du komma framåt i livet?
You Are My Angel

9. Hur kommer imorgon vara?
Eye Of The Tiger

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Ekorrn Satt I Granen

11. Vad finns i lager för nästa vecka?
New York New York 

12. Vilken sång beskriver dig bäst?
Smoke On The Water

13. Hur är det med ditt liv?
O Holy Night

14. Vilken låt ska spelas på din begravning?
Lady Marmelade

15. Hur ser dina vänner på dig?
A Cowboy's Work Is Never Done

16. Kommer du ha ett lyckligt liv?
Im A Believer

17.Vad tycker dina vänner om dig?
Come To Me

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
Nikita          Jag är inte lesbisk!!!

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Show Me Love

20. Hur kan jag göra mig själv glad?
Ella Ella L'a


21. Kommer jag någonsin få barn?
 
Jag Ringer På Fredag


22. Vilken låt beskriver vem du är attraherad av?

Black Boys  från musikalen Hair  men nääää!!!

23. Vad skulle du vilja säga till nästa generation?
Dreaming Of You


Det blev ju bra det här eller inte!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0