Test

Eftersom Åsa snodde musikgrejan från mig så passade jag på att sno något från henne, mohahaha.

Man ska tydligen svara på frågorna med ett ord. Jag gör ett försök jag med.

Var är din mobiltelefon? Framför
Var är din (o-)äkta hälft? Borta
Ditt hår? Lockigt
Din mamma? Bäst
Din pappa? Mekaniker
Det bästa du vet? Sova
Din dröm inatt? Inget
Din dröm/ditt mål? Familj
Rummet du är i? Mitt
Din hobby? Läsa
Din skräck? Ormar
Var vill du vara om 6 år? Toppen 
Var var du igår kväll? Hemma
Vad du inte är? Rik
En sak du önskar dig? Skor
Var växte du upp? Skärblacka
Det sista du gjorde? Duschade
Dina kläder? Bekväma
Din tv? Grå
Ditt/dina husdjur? Inget
Din dator?  Bärbar
Ditt humör? Olika
Saknar någon? Ja!!!
Din bil? Genomskinlig
Något du inte har på dig? Kläder
Favoritaffär?  IKEA
Din sommar? Lugn
Älskar någon? Ja
Favoritfärg? Svart
När skrattade du senast? Igårkväll
När grät du senast? Lördags

Det blev lite svårt ibland!!!

Prova ni med!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0