Böcker till övers

Någon som känner att hon/han inte har något att läsa? Blev lite böcker över=) Kan inte ta med mig alla böcker


Liza Marklund & Lotta Snickare - Det finns en särskild plats i helvetet för kvinnor som inte hjälper varandra.
Historiens största Mordgåtor
Janet Evanovich - Nedlagt Byte
Mikael Niemi - Populärmusik Från Vittula
Jude Deveraux - Dödlig Fälla
Sophie Kinsella - Karriär & Köksbesvär
Sophie Kinsella - Mina Hemligheter
Fjodor Dostojevskij - Bröderna Karamazov
Janet Evanovich - Hett Byte
Tjuvlyssnat
Marian Keys - Är Det Någon Där?
Sören Sommelius - Sanna Historier Om Flickan I Auscgwitz
Mil Millington - Saker Min Flickvän Och Jag Grälar Om
David Batra - Den Som Inte Tar Bort Luddet Ska Dö!
Herman Lindqvist - Axel Von Fersen
Jilly Cooper - Divor
Jilly Cooper - Appassionata
Jude Deveraux - Älska Din Fiende
Jude Deveraux - Fresterskan
Elizabeth Noble - Bokcirkeln
Helen Fielding - På Spaning Med Bridget Jones

Två kartonger med böcker plus massa små pocke tar jag med mig=)


Kommentarer
Postat av: Linda

Först och främst, släng inte böckerna som blir kvar (en dödssynd, lämna dem till någon boklåda istället)



Och om det är så så tar jag gärna:

Historiens största Mordgåtor

Janet Evanovich - Nedlagt Byte

Sophie Kinsella - Karriär & Köksbesvär

Herman Lindqvist - Axel Von Fersen

Jilly Cooper - Divor

Jilly Cooper - Appassionata

Sophie Kinsella - Mina Hemligheter



och den jag hellst vill ha:

Herman Lindqvist - Axel Von Fersen!!!!

2009-11-09 @ 17:44:15
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0