Den som söker hon finner!!!

Går igenom lådor och bokhylla och packar ner lite smått och gott.

Hittade en mapp med arbeten och prov från högstadiet och från samhäll A i gymnasiet.

Skrivit svar på frågot om sexköp=) Riktigt roligt att läsa igen. Men allra längst ner har jag skrivit varför jag tror att män köper sex. 
Sista två raderna kommer här: Kanske köper män sex för att dom är lata och osäkra. Men det skulle innebära att var åttonde man är lat och osäker eller 400 000 män.
Tänk på att det är år 2003 detta är skrivet=) 

Det här är så roligt!!! 
I ett prov ska vi förklara för en Svensson vad jag gör om jag jobbar i riksdagen=) Och jag förklarade på följande sätt. Tänk dig att regeringen kör taxi och riksdagen är kunden som ska åka med. Så ger regeringen förslag på var man kan åka (propotion på en lag). Sen får riksdagen bestämma ocm dom kan åka dit (godkänna lagen). 

En liten uppsatts om dammsugaren kanske vore något?

Var tydligen kass i kemi också=) En massa prov med IG. Biologi var jag tydligen något bättre på.   

Blev tre kartonger idag. En av dom ska det i lite mer saker som jag inte vill slänga men inte kan göra mig av med. Som typ skolkort, novellsamlingen vi gjorde i gymnasiet och skolkataloger.

Imorgon jobbar jag 16-21. Skönt med sovmorgon!!!


Nu blir det film
och

MUMS!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0