Jag blir så trött

Idag hade jag tänkt att jag skulle sova till typ 11 sen upp och fixa lite innan Patrik kom. Jag vaknade 10:35 typ och skördade mitt jäkla farmville. Sen kom Patrik hem och våldsamt ringde på dörren. Han var tydligen skitnödig och dörren var låst. Så det var bara att kliva upp. 

Men jag hade tänkt att plocka ihop tvätt och packa lite. Men idag var det packning inför loppisen den 28/11. Men det får jag tydligen skjuta upp till imorgon. 
Vid Brunchfikat satt vi och diskuterade om jag borde ha fått faktura på hyran. Så kom den på posten några minuter efter. 

Har fått två dubbel volymer från Harlequin idag=) Så jag ska ta mig ett bad och läsa lite. Passa på att bada medans jag kan.  

Kommentarer
Postat av: Åsa

Snart så! inte långt kvar nu, sedan är du boss i ditt eget hus. ska bli kul att ses på festen. Var länge sedan. Har vi tänkt att gå ut?

Kram

2009-11-19 @ 00:13:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0