Julklapps jakten

Idag har jag kommit på gryma julklappar som med det samma kan skrotas. Jag kom på en genial idé att ge Adam två biljetter till idrottsgalan den 18 januari. Eftersom han älskar sport så är det ganska logiskt. Men det skrotades för det skulle vara synd om personen han bjuder med. Om dom skulle behöva betala resa dit och hotell för natten. Men det hade varit grymt kul att ge honom det. Men men jag får tänka ut något annat bra då. 

Blev ett varv på stan för att kolla efter julklappar. Blev det några julklappar då? NEJ!!! Med stora bokstäver. Det är fan alltså att det aldrig går att gå på stan och komma hem med det man tänkt sig. 

Det blev en ny plånbok för den gamla är trasig, en klänning till den 5 dec och julafton och ett par jeans. 
 
Svarta strumpbyxor, svart kofta och svarta högklackade till denna blir fint.



Ullared på tvn nu. I Ullared finns det 62 kassor och det går åt 240 personer att få kassorna att gå runt. Men vad jag har hört så får kassörskorna bara sitta en timme för att inte stressa upp sig i onödan.


Nu ska jag se en film eller något och måla lite!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0