Smärtsamt

Då blev det gjort idag då!!! Sprutjäveln är tagen. Var nere med moster Mia vid 16:30 och fick vänta en stund. jag kände när jag satt på stolen och väntade hur klumpen i magen växte. Så sjukt att man kan vara så rädd för nålar. Mia och jag fick gå in samtidigt. Hon tog sprutan först och sa sen att det inte kändes när dom stack in nålen. När dom stack mig sved det som fan. Och efteråt sved det ännu mer. Efter ett tag gick det över och nu har jag sjukt ont i armen. Kan knapp lyfta armen utan att det känns som huden ska spricka. Men men man ska ju unvika pandemier och epidemier.


Har för övrigt tjänat lite cash geonm att organisera pappas kvitton från Januari till November=)

Imorgon är jag ledig!!! Ska dock göra några kladdkakor till Patrik och Kenneths kalas. Men det blir inget längre kalas för min del. Ska jobba 7-16 lördag och söndag.


Nu ska jag försöka sova med min am.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0