Var barn så länge man kan!!!

Man ska vara barn så länge man kan=) Jag kan inte hjälpa det men jag är fem år ibland.
Just nu sitter jag och ser på Räddningspatrullen. Igår målade jag och såg på Trolltider. Jag blir aldrig vuxen!!!


Så fint så=) Stimulerande är det=)

Fast å andra sidan så väger ju mitt lilla inköp på apoteket upp vuxennivån igen.


Inte alla som handlar tandborstar och Plackers för 140 spänn=) Apoteket var så snällt att jag fick en mugg på köpet.



för er som inte har varit inne på Chillis nya butik på Domino måste gå dit. Så mycket snyggt fanns det!!!

Imorgon blir det jobb 7:15-12 och 16-21.

Nä, nu ska jag fortsätta se Piff och Puff=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0