Crazy Monday

Dagen började med en resa in till stan. Blev ett varv inne på Bauhaus och Rusta. Skulle ha lite slippapper till byrån. Men det finns för mycket av allt på Bauhaus så det blev Rusta istället. Blev även åtta rödvinsglas från Rusta.

På vägen till Rusta ringde chefen på Ringdansens Hemtjänst och undrade om jag kunde jobba. Väldigt trevliga arbetskamrater. Men alla utom två brukare jag var hos pratade arabiska med tjejen jag jobbade med. Tråkigt när man inte fattar vad folk säger eller vill.

Fick bli 22:01 pendeln hem från stan. På perongen träffade jag en klasskompis från högstadiet. Fick en liten chock när hon berättade att hon var lesbisk. Men vad gör det? Betyder ju inte att vi hade mindre roligt på högstadiet=) Men det blir en promenad imorgon.

När jag kom hem låg ett stort kuvert från hyresbostäder på köksbordet. Skoj Skoj!!!


Lilla mappen=) ÄNTLIGEN!!!


Kommentarer
Postat av: Linda

Vem????

2009-10-06 @ 11:58:49
URL: http://idinlillavarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0